Monday, June 8, 2009

KITA JATUH CINTA BUKAN KERNA PARAS RUPA...

CINTA nie terkadang hadir tanpa kita sedari
kita nampak CINTA tu dalam bentuk lain
padahal itu lah CINTA yang tercipta buat kita
CINTA nie terkadang sudah ada utk kita
tapi amat susah untuk mendapatkannya
namun kita tetap berusaha untuk CINTA itu
CINTA nie terkadang ada depan mata kita
dah kita sentiasa mencarinya kerna betapa kita inginkannya
tapi kita takot kehilangan CINTA dan menyimpannya walau mahal kita berhabis untuknya
CINTA nie terkadang sudah tiada buat kita
tapi pernahkah kita terfikir
CINTA yang tiada itu boleh menjadi milik kita kembali
CINTA nie terkadang hadir bermusim
ada panas sejuk dalam hubungan
namun persoalannya, dapatkah kita bertahan dengan dramanya
CINTA nie terkadang datang ramai
namun perlukah memilih satu
atau kesemuanya sekali
dan CINTA nie terkadang selesa dipelok
namun adakah pelokan itu cukup untuk menyebabkan CINTA itu kekal
atau pelokan itu tersedia ketika perlu sahaja??
****************************************
p/s: apa komen anda tentang CINTA anda??

9 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

amboi..
jiwang plak entry die yg ni...
kmain!

rizz said...

cinte tu universal heheh..wahh pakwe da jtuh cintee r tuhh:p

Mangkuk.com said...

erm cinta itu indah andai kita pandai mencoraknnya..cinta tu buta kalo kita yang membutakannnya.cinta itu juga perlu untuk kebahagiaan yang kita cari..namun xde cinta tanpa perlu memberi cinta..hehehe pendapat jer tu..ape yg penting ikhlas, jujur, setia, memahami, sabar, dan paling penting kasih sayang selamanya.bukan sekadar ucapan di mulut taw...

sYukCurZ said...

CiNta.. skali ia dtg begitu payah untuk pergi..

peridot sepi said...

cinta penuh dengan rasa...
macam macam ada...
tetapi kadang mencintai tak semestinya memiliki, tetapi melepaskan orang yang dicintai itu hidup bahagia...
derita dihati sendiri, asalkan dirinya sentiasa bahagia...

Ejaylicious said...

Pakwe jatuh cinta ngan sapa/. Cuba habaq mai sat?

SHAHIRAH KHAIRUDIN said...

chenta ni kadang-kadang kita rasa dalam hati, tapi tak terucap..it's a connection between two person. tau-tau je dh terjatuh chenta..
chenta..it takes time to develope a great love. so biar ia terbina secara perlahan-lahan, agar cinta tu evalasting..

p.a.k.w.e. said...

wah sume kata PAKWE JATOH CINTA erk
PAKWE masih PAKWE mengejar cinta
seperti biasa
PAKWE hidup untuk CINTA
tanpa CINTA PAKWE tiada
dan CINTA subjektif sgt
PAKWE akan berCINTA selagi PAKWE hidup d dunia
walau CINTA sukar dipercayai dan selalunya membawa kedukaan
MWAHA!!

Ahmad Firdaus Haikal Arham said...

itulah ADAT bercinta...
ada suka dan ada duka...
Selagi Ada Cinta kita perlu rasakan kehebatan cinta itu...
agar Bunga Bunga Cinta terus mekar dalam hati kita...
jangan biarkan sepi hati kita tanpa cinta...
berilah ruang untuk CINTA!!!