Tuesday, June 9, 2009

KEGILAAN YANG SATU!!

last weekend PAKWE melayan sorg member baik PAKWE
CINIP namanya
layan kat YM je pown
sebab jarak kami agak jauh sekarang
sorg d KL n sorg d PENANG
dia sering berdukalara n PAKWE tak suke dia berdukalara
so kami melukis kat YM tu gune DOODLE IMVIRONMENT
n itew lah hasilnyer
KEGILAAN YANG SATU
itu lah bukti serabutnya perasaan seorang yang bergelar MANUSIA
sentiasa bercelaru dan ingin menyakitkan diri sendiri
dan wujudnya seorang teman adalah bagi memberi 1 sinar buat teman yang berduka
dengan harapan teman akan berubah dan bergembira
perkara HATI sesungguhnya perkara SUBJEKTIF
tak semua manusia akan bertindak sama
tapi apa salah kalu setiap manusia ada bagi memperbetolkan diri masing-masing
PAKWE sayang dia
n PAKWE harap DIA SAYANG DIRI DIA JUGAK!!
MWAHA!!

7 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

bgus pakwe ni..
teman yg baik..

p.a.k.w.e. said...

tak lah baik sgt

rizz said...

so sweet! touching

Naim Husni said...

ada sedikit menyentuh jiwa perasaan... sedikit jek... hew hew hew...

@reniev said...

thank you pakwe....
appreciate it....
thanks :(

p.a.k.w.e. said...

hargai je tak jadik
kene buat kasi HATI PAKWE happy

Pert Doherty said...

cool.nice artwork.. cheers.. i;m doodling too..

http://ymdoodleart.blogspot.com/