Thursday, July 9, 2009

ne no ne no ne no OFFICE POLITICS ne no ne no

huhu
kelip kelip mata dah hamper 5 tahun PAKWE bekerja OFIS
berbumbungkan FAIL
berdindingkan REPORT
berlantaikan CLAIM
huhu
n macam2 perangai manusia boleh PAKWE lihat di sini
ada KEJI ada SUCI
ada LAWAN ada KAWAN
ada HINA ada PUJA
ada CINTA ada GILA
ada SAKIT ada CANTIK
so sakit hati ke
benci hati ke
suka hati ke
itulah DRAMA OPIS
drama nie tak de dalam SPEKTRA ke
takde dalam LAGENDA ke
takde dalam MEGADRAMA ke
yg ada akan menjadikan kita lebih mengenal MANUSIA
akan mengajar kita mengenal KAWAN kita
akan mengajar kita mengenal MUSUH kita
akan mengajar kita mengenal SIAPA KITA
so kalu korang takotkan POLITIK OPIS
keje lah kat tempat tak beropis
okeyh??!!
MWAHA!!
-
p/s: PAKWE perlu sedar diri
yang tinggal hanya PAKWE sendiri
LIC??

2 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

ala,kat memana pun ade politik keje mcm ni..bkn opis je..

klu bijak & rajin mengipas bos,leh r dpt ape yg kite nak..

pepandai je r bwk diri..huhuhu..

p.a.k.w.e. said...

BETOI