Saturday, February 6, 2010

06 FEB 2010 - IJAMs NIKAH

hari nie
adek PAKWE nikah
di ALOR STAR
-
buat MOHD SHAHRULNIZAM SHARIFF
PAKWE nak wish u all d best
-
dah nak jadi SUAMI org tu
buat lah perangai yang baik sket okayh
PAKWE doakan semua yang TERBAIK buat IJAM
MWAHA!!
-
p/s: bile lah plak PAKWE nak nikah nie??? ADA SESAPER NAK TAK??

5 comments:

Cik Wanie said...

adk pakwe nikah ngn org mana???
cik wanie kat alor star lah:)
hihihihi

Mie said...

klu adik PAKWE dh nikah...jawabnyer ujung tahun ni PAKWE dh jadi PAKCIKWE lah ek huhuhu

p.a.k.w.e. said...

WANIE: tau je
PAKWE pown ada kampong d ALOR STAR
MIE: dah lama dah jadi PAKCIKWE lah

Mie said...

ooo yeke ...ingat blum lg dpt pangkat PAKCIKWE tu hehehe

p.a.k.w.e. said...

sudaahhhhhhh lama berPAKCIKWE
cume title tu tak mahu digunakan
WUWU!!