Tuesday, February 2, 2010

prequel RANJANG - satu pengKESAHan ero18above

DAH 18 TAHUN KE??
fahamkan okayh
-
UJIAN SARINGAN HIV TANPA NAMA
-
mengetahui status HIV anda boleh menyelamatkan nyawa orang yang tersayang
ujian hendaklah dibuat sekiranya anda pernah melakukan seks tanpa sebarang perlindungan
pengesanan awal HIV boleh membantu mereka yang dijangkiti menjalani kehidupan yang lebih positif
JANGAN BAHAYAKAN NYAWA ORANG YANG TERSAYANG DENGAN RISIKO HIV
jalani ujian anda hari ini sebelum terlewat
-
keinginan untuk melakukan seks tanpa perlindungan adalah tinggi
HIV tidak mengenal sama ada anda sedang khayal atau sedar
SEKS TANP PERLINDUNGAN MENDEDAHKAN ANDA KEPADA RISIKO
-
TAHUKAH ANDA CARA MENGGUNAKAN KONDOM?
1. buka pek kondom dengan cermat, pastikan anda tidak mengoyak kondom secara tidak sengaja
2. keluarkan angin daripada kondom dengan memicit hujung kondom, kemudian melurutnya ke bawah batang yang keras
3. gunakan pelincir berasaskan air. jangan gunakan pelincir berasaskan minyak kerana minyak akan merosakkan kondom
4. selepas 'pancut' pegang pangkal kondom dan tarik batang perlahan-lahan sementara batang masih keras.
-
HUHU!!
SURE RAMAI MATA TERKESIMA DENGAN ENTRY NIE
-
PAKWE bukan apa
PAKWE rasa kesedaran tentang pentingnya semua nie dah takde
yang tau nak SERONOK aja kan
-
PAKWE dapat info from sumwhere
so apa salah PAKWE kongsi kan
(bukan sume org pandai sgt pown)
PAKWE harap perkongsian ini tidak dipandang jelik tapi dengan penuh keterbukaan
(yg bermasalah tu leyh je close PAKWEKU nie)
-
MWAHA!!
-
p/s: tapi PAKWE memang tak baper karib dengan KONDOM nie...WUWU!!
tak ngajar tapi memberitahu OKAYH!!