Monday, August 16, 2010

14 OGOS 2010 - THE DESCENT : PART 2

GSC SUNWAY CARNIVAL MALL
1150pm
EDDIE

-
THE DESCENT : PART 2 merupakan kesinambungan kepada THE DESCENT dahulu
bermula dengan penemuan seorang wanita yang telah hilang bersama kawan2nya yang telah masuk ke sebuah gua utk beriadah
namun wanita ini telah mengalami ilang memori dan tidak dapat mengetahui apa yang telah berlaku kepadanya
polis yang bertanggungjawab terhadap kes ini telah mengesyaki wanita tersebut ada kaitan dengan kehilangan kawan2nya yang lain
dan telah mengambil keputusan untuk mencari lain2 wanita dengan bantuan 4 orang polis yang lain bersama wanita tersebut
mereka telah masuk ke sebuah lubang yang membawa ke kawasan perlombongan lama yang telah ditinggalkan dan tidak lagi diterokai
namun dengan masuknya mereka ke dalam lubang itu telah memberi rasa takut kepada wanita tersebut
dan telah mengingati apa yang telah berlaku kepadanya dan kawan2 nya ketika di dalam gua tersebut
dan berlaku kekecohan yang menyebabkan mereka berpisah di gua tersebut
dan ketika ini lah munculnya makhluk2 yang hidup di dalam gua tersebut yang membunuh satu persatu
mereka perlu diam dan sentiasa menahan nafas kerana makhluk ini hanya berinteraksi dengan bunyi dan pergerakkan sahaja
ketika di dalam gua tersebut ditunjukkan bahawa kwn wanita itu masih ada seorang yang hidup
dan telah sama2 membantu bagi melepaskan diri
namun ending muvie semacam memberitahu bahawasanya semua telah mati
PAKWE rasa citer nie okayh
tapi banyak sgt idea2 yang tak logik membuatkan PAKWE banyak mempersoalkan muvie nie
mcm kes turun ke gua tapi takde proper plan
sesuka hati nak turun
n tak plak report kat balai etc
but boleh lah nak layan
walau PAKWE tak plak tgk 1st THE DESCENT nie
sampai cecine sebelah PAKWE jerit tak hengat
HUHU
PAKWE kasi 9 BINTANG dari 10 BINTANG
MWAHA!!
-
p/s: wow bogel

No comments: