Wednesday, December 15, 2010

3 THINGS bout me....but how bout 3 and more things bout U??!!

-
-
-
-
-
3 THINGS
-
1st
it's always bout u

-
2nd
u will never and not ever say sory

-
3rd
no matter how much it does hurt me more days after days, i just hope that it will 'heal' n still i do love u no matter how much u hate me

-
AMBOIH!!
pandai plak nak menjadi JURI terhadap PAKWE
ketika diri asik membuat TAK BETOL
tak plak nak kaji dalam2
AND ACTUALLY
PAKWE dah mau berhenti
STOP
TITEK
-
sebab tu PAKWE tak pernah suke 2 perkataan nie
MAAF
dan
INSYAALLAH

-
PAKWE bukanlah manusia terhebat di dunia ALLAH nie
PAKWE masih hina namun masih mencari keluang menjadi yang terbaik
namun di zaman moden ini
MAAF disebut atas dasar TAHU
TAHU yang salah akan dilakukan
TAHU yang mereka boleh memintak MAAF setelah salah dibuat
TAHU yang lepas MAAF, SALAH akan dibuat kembalik
so perlu ke PAKWE layan MAAF tu
??
INSYAALLAH plak lain ngan zaman nabi
INSYAALLAH zaman moden nie lebih kepada untuk mengelakkan diri
dan bukannya berusaha menjadikannya
so tak payah lah korg nak berINSYAALLAH depan PAKWE
wat saket ati je
kalu MAHU ckp MAHU
kalu TIDAK MAHU ckp TIDAK MAHU
SENANG
-
PAKWE berkenal bukan utk dijadikan TIKOS PUTIH
kenal PAKWE pown baru sekangkang kera
dah berani mahu memberi gred kepada PAKWE
*biler dah start sebegini...PAKWE dah takde keinginan sudah
perlu ke nak gredkan seseorang biler sendiri pown gred tak beraper sgt
SO DARI PAKWE rela memberi serpih diri utk berkenal
teros OFF9 DISCONNECTED
n MALAS mau layan
-
n buat yang PAKWE tak layan sms
tak pick up call plak
SORRY LAH
sumtimes PAKWE tak rasa nak ckp tru fon nie
coz pegi balik pown
pengkesahan akhir adalah sesi nak hanjingkan PAKWE
n sesi itu akan mengEMOkan PAKWE
so dr mula baik tak payah langsung
so tak payahlah nak maki hamun PAKWE okayh
dah takde sgt KIMIA tu
redha je lah u ols
kiter kan tercipta dengan KIMIA
GITEW!!
-
p/s: tapi tak lak bermakna kita tak boleh cuba nak berkawan .....KAN??!!
-
-
-
-
-

5 comments:

Lelaki Ini said...

setuju!

una said...

jgn sedih2 ya.. sabar ya.. mna nak tau.. dia tue time tue saket perut ka.. PAKWE nie baikan..hmmm.. jgn lah cepat sgt marah ya.. buat x tau ja .. sabar k.. una x kenal sgt Pakwe nie.. tapi.. fikir satu ja.. dia x bagi kita makan kan?? so biar kan dia.. biar ko.. cakap kat dia mcm tue.. x pun.. ada aku kesah?? huhu.. =p jgn sedih2!! chayok!!

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami.

isshhhh Isya Allah tak janji lahhh

hati mau baik biar biar diri tak terbeban

Meen said...

Uh!!! Paling suke entry neyh
BERTERUS TERANG ^_^

Setuju !!!!

SyafiQ Bleszynski said...

setuju sangat2...
jangan mudah putus semangat, jangan mudah putus harapan.. ada masalah kita kongsi, jangan terus melulu nak marah..kankan..

biar orang cakap apa pun, janji kita tahu kita siapa dan apa kita buat, tuhan pasti ada di sisi yg benar.. :)