Monday, February 14, 2011

11 FEBRUARI 2011 - KETUA AJK SAMBUTAN utk FAMILY DAY UiTMPP 2011?

BAHAGIAN PAKWE bermeeting untuk FAMILY DAY 2011
sebab kitorg akan organize plak tahun 2011 nie
dan like PAKWE pernah ckp
PAKWE takan berbunyik pape
sebab PAKWE taknak melibatkan diri dalam pape aktiviti selain tugas
*selagi PAKWE belom confirm
-
INGAT TAK??
-
so dalam meeting tu PAKWE duduk pown berselindung lah dengan opis2mate yang lain
sebab
1 malas nak ambik port
2 ngantok
-
tetapi tetibe terdengar bos sebot nama PAKWE
nama yang dikatakan sesuai n layak nak ketuakan AJK SAMBUTAN
GITEW!!
-
baru je verangan nak tido lena
tetibe dapat jadi ketua
ADOIH!!
-
PAKWE sumpah ckp
PAKWE masih blurr
n meleleh
tak tau nak wat pe
ISH!!
-
but dah bos letak nama PAKWE
PAKWE janji akan buat TERBAIK yang boleh
sebab PAKWE kan sukekan yang TERBAIK aja
-
so CIK PIZ n SULAILI
nantikan je lah k bulian dari PAKWE
*sebab PAKWE dikatakan suka membuli
HAHA!!
-
p/s: dah siap logo okayh

5 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

senang je nk jd penyambut tetamu ni...heheh

p.a.k.w.e. said...

kalu setakat penyambut tetamu senang je beb

Miss Meen said...

Wah tentu meriah hari tue nnt ^_~ lalla ...Pakwe kan ramah ^_^

yangbaik said...

wah... tetiba terasa hingin pulak nak ke sinunnn.... pasti meriah kan?... ha ha ha

p.a.k.w.e. said...

MISS MEEN: PAKWE tidak ramah
PAKWE menjadi KETUA SAMBUTAN ajo
n sure ramai n kita mahukan meriah
YANGBAIK: marik lah marik